wedding tickers

tungt

Då är det måndagskväll och här sitter jag... försöker koppla ihop min pulsklocka med datorn, men det vill inte något...
Ska vänta tills T kommer hem... han brukar ha magiska fingrar...

Det har varit tungt på jobbet, har så mycket som ska göras denna vecka och det är ju så klart att det strular till sej när man ska ha gjort mycket....:( men det är en dag i taget som gäller!

Har även varit på ett bodycombat pass och de körde hela 37:ans program och den verkar vara hur kul som helst... idag fick man ingen helhets bild iom att det var mycket visande och pausande... så det blev inte så svettigt som det brukar bli... men skoj var det!
Och roligare är det när man har pulsklocka med sej!

Nu väntar jag att mamma ska ringa, hon skulle ringa här nångång, och sen så ska jag inte göra så mycket mera idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0