wedding tickers

Träningsnarkoman....

Denna vecka är det en hård vecka som står på programmet och det är mycket som ska hinna göras före lapplands resan... nog för att det kommer att motioneras en hel del där också men på annat sätt....

Imorgon så är det bodycombat som står på tur och jag ser så fram emot det för jag hoppas att de har mycket från det nya programmet för det verkade vara så jääädrans kul och energirikt... *längtar*

På tisdag så är det konditionstest som gäller... det är då mellanrapport som gäller... tänk att jag/vi (A och jag) har hållit på i tre månader....:) och då är det hälften kvar!

Sen på onsdagen så är det gymmet som gäller...:)

På torsdag står det löpning/joggning i 45-60 minuter på programmet....

Och sen bär det av till lappland en vecka eller 8 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0