wedding tickers

The Fog

Har just kollat den filmen och den var lite läskig på sina ställen... men den gick nog att se :)

Nu börjar jag bli lagom trött så jag skulle bra kunna tänka mej att gå och sova... imorgon har jag mycket att ta igen just för att jag var sjuk idag...:( men det hjälps inte och jag hoppas att jag är iskick imorgon bitti :)

Annars händer det inte så mycket, PT träffen blev uppskjuten till torsdagen just för att jag var sjuk...
Och nu är det bara 8 dagar kvar och sen åker vi iväg...:) jiiiipppiiii :)

Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tack så mycket!

Hur var din tisdag? :)



Hoppas du sover gott och att

du får en trevlig lill-lördag! :)

2008-09-03 @ 00:43:20
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0