wedding tickers

Suck

Jag orkade inte uppdatera igår, var för nere och orkade helt enkelt inte...
Så d så!

Idag så har jag varit på en förmiddagskurs och den var på svenska, tro det eller ej...:P
och det bästa av allt var att jag kunde allt redan, så med andra ord hade jag snappat upp allt på pht kursen redan... fastän det var på finska...:)

När klockan närmade sig tre så fick jag riktigt ångest, för det var ju ett bodycombatpass som var inbokat efter fyra.. men jag hade ingen aning om hur jag skulle hinna till det... men skam den som ger sig...
Jag beslöt för mej själv att jag vill gå på dagens pass, för jag ville inte lämna det till fredagen, för det är så osäkert alltid...
Så då måste jag åka till jobbet väldigt tidigt imorgon...:( två timmar tidigare än vanligt...

Men så är det, det är ju hur man prioriterar...

Nu kommer Idol och sen är det sängen som lockar...:)

Kommentarer
Postat av: Cookie- Alexandra, KAKHUSET

Sv:Thihi :) JA jag längtar också efter att få läsa om min pojkväns perspektiv på det hela :)



Åh vad är det för spännande träningspass? /Cookie

2008-09-30 @ 15:55:50
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Söderlund

Haha ja en riktigt tung fråga!

Men, tänk dig: Inte en kyss till!...

Skulle du klara av de? Haha :)

2008-10-01 @ 16:52:59
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0