wedding tickers

söndagen

Jahapp då börjar söndagen lida mot sitt slut...!

Dagen har varit full av händelser... Vi hade som sagt "möte" om vad som skulle tas med till lappland och så vidare... och så beslöt vi att ta T:s syrras bil så nu ryms alla i samma bil och det blir mycket mycket roligare...:) så nu väntar man som tusan på att det ska bli fredag och man får åka iväg.... och så önskar vi ju toppen väder oxå :)

Sen så har vi varit till T:s jobb en sväng nu ikväll, han skulle ordna nått och jag tänkte att jag åker med...:) så då kom jag att tänka på att jag kan tvätta och städa och damsuga ur bilen så det är klart till fredag... det var super roligt! mera sådant! ångrar så att jag inte tog med min bil på samma gång, den skulle behöva grund städas!

Nu håller jag som bäst på att tvätta en maskin kläder, inför resan... men hinner inte med flera ikväll, så resten blir tills i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0