wedding tickers

ska bli skönt...

Det ska det bli när vi får åka hem...:) jag vet det låter tokigt, men det är så jag känner nu..
Imorgon kväll får vi börja packa ihop våra saker och på fredag eftermiddag så beger vi oss av hemåt... ska bli skönt att komma hem!

Borta bra men hemma bäst som man brukar säga...

E så jäädrans trött så ni kan inte ana, jag skulle vilja ha sömnpiller på fredag kväll så jag skulle få sova hela lördagen, här har man nog inte fått sova....
T:s pappa och min pappa har vaknat redan klockan 6 varje morgon och de har ju inte precis varit tysta...:( så nu har man minsann sömnbrist...

Tur att vi kommer hem på fredagkväll och jobbet kallar inte före måndag morgon...:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä han går i tekniska. Känner inte direkt honom men vet vem han är och så har jag massa kompisar som är bra vän med honom. Så skumt så skumt alltihopa. Hans bil har stått utanför ollis nu en vecka, telefonen är avstängd och lägenheten orörd.

2008-09-17 @ 19:52:31
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Laura

Borta bra men hemma bäst, jaaa! :) Inte konstigt att ni är trötta nu, så aktiva som ni har varit under er semester. :) Tur att ni har hela veckoslutet på er att vila upp er!

2008-09-17 @ 23:11:42
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0