wedding tickers

Så himla bra!

Det är Andra Avenyn... som ni säkert redan har läst här tidigare så började ju säsong 2 ikväll...:)
Och för de som inte kan vänta så finns ju denna veckas avsnitter redan på webb tv:n på svt....:)
Och jag har redan kollat dem...:)

Nu vet jag bara inte hur jag ska kunna vänta tills nästa söndag då tre nya avsnitt kommer?!?!

Men jag kommer inte berätta hur eller vad som hände ifall det är någon där ute som följer med i tv:n och inte på internet... hatar när någon berättar åt en vad som händer före man själv har sett.... så jag vill inte vara likadan...!

Men nu ska jag nog gå och borsta tänderna och sen och sova..

Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Malin

men de visade ju inget AA igår :S

2008-09-23 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0