wedding tickers

PT HAR GETT RESULTAT :)

Som sagt så har jag varit på konditionstestet, eller mellan testet idag på denna PT grej... och jag kan bara säga att det har farit framåt....:):):):)

JIIIIIIIIIIIPPPPPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

1 % mindre i fettmassa, 4 cm i midjan, 4 cm i höften, 3 cm runt benen, cykeltestet var mycket mycket mycket bättre, vilket betyder att konditionen har blivit mycket mycket mycket bättre, får det slutgiltiga resultatet senare!

Muskeltesterna hade jag utmärkt och bra för tre månader sedan redan, men nog bättrade jag på dem också....:)

Jag känner mej så nöjd så det är inte sant....:)

Nu skulle man ju behöva unna sej något, har ni några förslag?

Kommentarer
Postat av: Laura

grattis!

2008-09-10 @ 02:16:17
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0