wedding tickers

Planer...

Idag har vi inte direkt några planer, men troligen så kommer vi åka in till Kuusamo en sväng och kolla läget där...:)

Och så tror jag nog att det blir en promenad eller länk.. måste se hur man känner sig...

Men jag skulle nog vila att solen skulle titta fram, ända gången solen har varit framme så är på lördag morgonen när vi var ute och gick vår morgonpromenad... sen dess har det varit mulet, men ändå ganska varmt...
Tur att det inte regnar åtminstone för då skulle man bli lessen...

Igår var T och jag och handlade några filmer så vi har att se på och hör och häpna de hade svenska tidningar i affären så jag roffade åt mej tre stycken.... :) hihi!

Nu ska jag se om jag får liv i T...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0