wedding tickers

Packa

Det är vad jag skulle behöva göra just nu och vet ni vad jag gör, jo jag sitter och läser bloggar och skriver själv...

Hmm detta kommer sluta i katastrof....:( men men...

Skulle behöva börja med att se om kläderna har torkat och sen skulle jag behöva börja fundera vad jag ska ta med och vad jag inte har köpt ännu....
Och hur sjutton ska jag få allt i en väska???? det är ju ändå en vecka vi ska vara... ja, jag vet jag tar alltid för mycket med, men jag kör med den stilen att jag hellre har för mycket med än för lite...:)

Det skadar aldrig!

Men nu måste jag verkligen börja packa!


Kommentarer
Postat av: Laura

Haha! Sån är jag också! Om jag vet att det är något som jag borde göra och jag har vetat det länge, så är det allt svårare att ta itu med det!



Jo, jag packar ju (som bekant) alltid med mig för mycket, men ändå så använder man aldrig alla kläder man tagit med sig! Så på sätt och vis så är det lättare ju mindre man tar med sig. Då slipper man fundera på vad man ska ha på sig! :D

2008-09-10 @ 20:52:31
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0