wedding tickers

OBESKRIVLIGT....

Idag kom jag hem kvart i fyra... och i postlådan är ett stort vitt kuvert med taloushallintoliittos logo...
Jag blev illamående och yr och tänkte nu kommer domedagen... jag kommer inte klara detta....

Jag kommer in och lämnar skorna och ytterkläderna på och går till köket och börjar öppna brevet...

Och där står grattis nya PHT:are... jag tänkte bara att skit, vad är detta...

Sen läser jag lägre ner att jag har klarat tenten, JAG HAR KLARAT TENTEN tänker jag högt...
Detta kan ju inte vara sant???

Jag har klarat en finska kurs, en finska kurs som handlar om intensiv löneräkning på hög nivå, och allt på finska och jag har klarat det... kan ni fatta? jag har klarat att skriva en tent på finska och klarat det dessutom...

Och inte en ända finne var nära fullpoäng... det gör det hela ännu roligare, för då betyder det att provet var jätte svårt för dem också...

Jag skulle så vilja skriva på svenska tenten och se hur bra poäng jag skulle prestera....

JAG ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG... NU FÅR JAG ANVÄNDA PHT TILLSAMMANS MED MITT NAMN PÅ JOBBET... milda makter...:P

Jag kan fortfarande inte tro att det kan vara sant...

Nu ska vi ut och äta och fira...:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis!

Var det månne dig jag mötte i Kyrkostrand idag eftermiddag? Isf, har du bytt bil?! Skrämmande lik dig var det iallafall!

2008-09-25 @ 17:04:44
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0