wedding tickers

Obehagligt...

Ja-a igår/inatt eller i nu på morgonen så har det hänt en ganska så sjuk grej på jobbet.... och ganska perverst också... förstår inte hur det har kunnat hända och hur personen har gjort... men hänt har det....

Och obehagligt känns det minsann..... varje gång man är sist på jobbet nu framöver så får man verkligen hålla ögonen öppna.... blä!

Och sen så hände nästa hemska sak och jag tänkte att nu kan jag inte få detta också, jag var stressad från tidigare och har mycket att göra före resan och så måste telefonen ringa...grrrr och samtalet var inte alls bra och där for hela dagen så idag har jag inte hunnit så mycket på jobbet.... betyder att det blir ett stressmoment de återstående två dagarna....

Kommentarer
Postat av: Malin

va har ni haft för penetrerande gubbe på jobbet, eller vad?:S

2008-09-09 @ 19:07:21
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Laura

Vad är det som har hänt? Nu blev jag nyfiken.. :P

2008-09-10 @ 02:15:23
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0