wedding tickers

man ska aldrig säga aldrig

Igår skrev jag ju att jag gillar mitt jobb... idag var det precis motsatsen...

Hoho, det blev en 12 timmars dag och imorgon blir det nog en tidig morgon...:(
Har en problem kund om man säger så... min jobbarkompis hade gjort den förra veckan när jag var i lappland, men nu visar det sig att det mesta av det är fel så nu hamnar jag att räkna om allt... och det är så tidspress så det är hemskt att göra när man har en deadline som bara tickar sig fram...:(

Men jag fick framskjuten den till i morgon förmiddag som tur är...:)

Jag är jätte trött just nu...:( och huvudvärk har jag också...
Men nog gillar  jag jobbet ändå, men det känns lite jobbigt ändå att börja första dagen efter semestern med en 12 timmars dag...:(

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0