wedding tickers

Lördag

Hade eller hade ingen lust att uppdatera igår...

Men gårdagen i korthet iaf:

När jag kom till jobbet så gick jag till VD:n och där var också R vår datachef, och de blev minst sagt förvånade när jag berättade att jag hade klarat tenten...:)
De gratulerade mej och vi pratade en stund och sen fortsatte jag jobba...:)
När jag gick ner på första kaffe var nästan alla andra där och då hade man dukat fint och tårta fanns på bordet, då började varningsklockor ringa...
Det var mej de uppvaktade, jisses tänkte jag..
R överlämnade blommor åt mej och så firade vi med tårta...:)

Efter jobbet så blev det bodycombat för hela slanten....:) är glad att jag bestämde mej för att åka iväg på det, även om jag bestämde mej 45 minuter innan passet...:)

Idag så är T till frissan på galenskaper, återkommer till det när han kommer hem...

Jag har varit ute sen han for iväg och ordnat här på gårdsplanen, tagit bort alla sommarblommor och fört krukor och en massa annat till förrådet...
Nu funderar jag på gardinsbyte...hmm...

Höres!

Kommentarer
Postat av: bejlap

Hejsan, hur är det med dig?

Kram BejlaP

2008-09-27 @ 18:36:14
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0