wedding tickers

Livet är inte rättvis...

Idag så skrev jag till en A på jobbet och frågade hur det är på jobber och om det händer något nytt där...

På senaste tiden har det hänt mycket på jobbet så jag tänkte att det säkert inte händer något nytt där nu och så fel man kan ha...

Jag ställer mej bara frågan varför? varför ska det hända dej? du har ju just blivit frisk och nu är det tillbaka och denna gång kan inget göras... varför varför varför?
Och du av alla, den bästa, den passligast, den mest sunda...

Livet är inte rättvist, det är bara så..

Man borde ta vara på alla dagar som man lever för man vet inte vad som händer följande dag...

Här bekymrar sej  A och jag på maten och andra kämpar för livet, nej fy på oss...
Sluta tänka på att man har för många kilon att man ska banta, det är småpotatis jämfört med livet...

Nu ska vi minsann skärpa oss... man borde ha som motto att man ska leva varje dag som om den vore den sista...

M, du finns i mina tankar, kämpa på, vi ska hoppas på ett mirakel för dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0