wedding tickers

Lilla björnrundan...

Idag så steg vi upp klockan sju och på vårt program stod lilla björnrundan som är 12 km lång...
Det har varit jätte roligt och det var verkligen en upplevelse som alla borde pröva på...:)

Jag har jätte många foton och jag ska ladda upp en del här, får se om jag hinner och orkar ikväll ännu...:)

Men det är på kommande!

Stigen eller banan eller hur man nu ska säga var jätte tung på vissa ställen, och då menar jag verkligen tung, det kunde komma trappor som var 100 meter neråt, 200-250 trappsteg, hängbroar, upp och nerförs backar... det var verkligen ingen vanlig terräng det som vi har varit på idag...

Det tog 4 timmar och 50 minuter att komma igenom, men då hade vi ju nog några pauser plus att vi inte hade en sån väldans fart, men igenom kom vi och stolta är vi...:)

Som sagt foton kommer att komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0