wedding tickers

kalas...

idag har vi varit på min svärfars kalas... så nu är man över mätt och känner sig dålig när man har ätit mycket gott och inte rört på sig på ett par dagar....:P

58 år har min svärfar hunnit fylla, så han är ung ännu och har många många år kvar....:)
Han har nog minsann humor min svärfar, det var nog han som höll igång oss när vi var i lappland, jag har aldrig sett min mamma och pappa och svärmor skratta så mycket som de gjorde då...:) Han höll nog våra magmuskler i skick...:)
Tur att vi inte hade några barn med oss för deras öron skulle ha trillat av för länge sedan då, för hans skämt var nog det åldersgräns 18 på...:)

Haha!

Grattis än en gång svärfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0