wedding tickers

Gillar ni jobbet?

Det är de jag undrar nu om ni gillar ert jobb?
Eller är det jag som har en skruv lös?

För jag gillar nämligen att åka iväg till jobbet...
Imorgon är det dags igen efter 10 dagars ledigt och jag ser framemot det, jag vet det är helt sjukt men jag tycker det ska bli jätte roligt...
Visst, det finns dagar då man önskade att man slapp jobba eller önskade att man fick vara ledig, men de dagarna är ändå inte så ofta...

Ibland när jag brukar säga åt folk att det är kul när det är måndag i morgon då jag får åka till jobbet ser de lite konstigt på mej... men jag trivs med det jag gör på jobbet, platsen är en av de bästa allt är så bra....

Ja-a så jag undrar om jag har en skruv lös helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Laura

Nej, du har inte en skruv lös, du är nog bara lyckligt lottad som verkligen trivs på ditt jobb! :)

2008-09-21 @ 20:58:30
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0