wedding tickers

Frisör utbildning

I förra veckan så hade de en otroligt bra artikel i tidningen... de kommer nämligen att ordna en frisör utbildning här i stan....:):):):)
Jiiiippppi säger jag bara...

Och det bästa är att det är som vuxenstudier och det är tänkt att man kan jobba på sidan om, så jag kommer verkligen att ta en funderare ifall jag ska chansa eller inte... hmm... det tåls att fundera på...

Men jag vet inte, det är något jag alltid har velat göra eller iaf pröva på...:)
Och nu skulle jag få en ganska bra möjlighet....
Utbildningen skulle ta 2,5 år... hmmm....

Ja-a som sagt jag ska fundera som sjutton!


Kommentarer
Postat av: Laura

Jag tycker absolut att du ska ta chansen och utbilda dig till frisör då du alltid har drömt om det och då ödet tydligen har bestämt sig för att ge dig en liten knuff! :)

2008-09-04 @ 22:29:59
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0