wedding tickers

Fredag

ååååh vad det är skönt att det är fredag och helgen väntar...:) nu är det bara en vecka kvar sen åker vi!

Jag är jätte trött, det är jag alltid på fredagar, jag vet inte vad det är.. men A och jag kom fram idag till att det beror på jobbet.... så då var den saken ur världen och vi behöver inte fundera över det mera... det är väl skönt?

vad ska ni göra i helgen då?

Jag/vi tänkte inte göra så mycket, imorgon funderar jag på att städa eller storstäda om humöret är rätt för det :) och sen så skulle man ju behöva börja tvätta kläder till resan... och sen så ska vi ha "före resan planering" på söndag :)


Kommentarer
Postat av: Laura

Försökte kommentera tidigare, men jag tror inte att den kom fram.. :S



Låter som du kommer att få en trevlig slapparhelg! :)

2008-09-06 @ 00:55:03
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0