wedding tickers

En tripp tillbaka i tiden...

Den senaste timmen har jag kollat igenom foton från tidigare...
Jisses vad man saknar friidrotten...:/
Jag hittade en bild på mej när jag hoppar längd och svävar där uppe i luften....
Jag vill igen... jag vill känna känslan när man gör avstampen på plankan och när man svävar fram i luften...
Tiden rusar iväg...

Sen kunde jag också konstatera att jag har gått upp i vikt sen jag började med kontorsjobb och slutade friidrotta... blä blä blä.... vill ha bort de kilon som jag har satt på mej sen jag slutade.. men det verkar vara hopplöst...
kanske man borde börja springa hundra gånger om dagen så man blir dem kvitt...

Jag hittade också en grym modellfoto av mej när jag stod hårmodell.. kunde inte tro att det var jag, men det var det...
Det var grymt kul att vara hårmodell, att gå på catwalken var en dröm som gick i uppfyllelse, sådär i efterhand så gick allt så fort... det var över på en gång... men ack så roligt det var...:) man ägde hela scenen...:)

Nu ska jag fortsätta drömma mej bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0