wedding tickers

besviken...

Igår hade jag ju som sagt tänkt åka på bodycombat, men det blev ju ändrade planer iom att jag blev tvungen att jobba tills klockan sju på kvällen... och idag har jag inte heller hunnit träna...:/
Men imorgon ska jag på kostträff med min PT och sen efteråt tänkte jag bege mej till gymmet...

Så då ska det styrketränas och jag hoppas jag inte blir tvungen att åka tillbaka till jobbet efteråt... har redan fått två mejl angående saken jag håller på med och det ser inte lovande ut att jag ska slippa och sluta jobbet fyra...:(

Men jag ska minsann försöka....:)

Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

hatar att vara besviken..hmm..

2008-09-23 @ 23:36:09
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0