wedding tickers

Ännu en dag här i lappland

Ja, jag vet jag lovade bilder idag, men jag har inte hunnit så det blir inte idag, men de kommer nog att dyka upp här denna vecka...:)

Idag har vi varit in till Kuusamo en sväng och kollat läget och det var inte riktigt mycket att hurra för...:(
Men vi hittade prisma där vi handlade mat och T hittade en klocka vid en smyckeaffär och så köpte han en kalevala ring åt mej...:) Han är nog bara för bäst min T...:)

Sen så när vi kom hem så ville jag ut och gå så då kom T till sist med mej och vi begav oss iväg... och T ville ju vara lite äventyrlig av sej så vi följde inte stigarna, utan vi klättrade/gick rakt upp för en brant slalombacke, bilder kommer att komma...:) och sen när vi kom till toppen av Rukatunturi så begav vi oss rakt över mot nästa berg bland skog och stenar.. det var roligt och vi kom lyckligt hem och inga ben är av...:)

Ikväll har vi just också varit hela gänget på en kvälls promenad....

Kan konstateras att här vilas det inte.. vi är igång 24 timmar i dygnet, nästa!

Men det är så roligt att motionera här i lappland så det är inte klokt...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0