wedding tickers

6 km...

Idag har jag som sagt varit i jobbet och jag hade ju planer på att sluta lite tidigare eftersom jag åkte iväg till klockan sju redan....
Men trodde ni att det lyckades? nä-ä det gjorde jag inte, så jag satt lydigt där till klockan fyra och då tänkte jag att nu far jag minsann hem...:)
Imorgon är det nya tag...

Idag har det varit jätte härligt väder och jag funderade redan på jobbet om jag skulle sätta in min löpar/joggar dag idag eftersom vädret är så fint...:)
så sagt och gjort, har just kommit ur duschen och har hunnit slänga i mej några smörgåsar...

Jag är faktiskt rätt stolt igen över mej själv, sprang hela 6 km utan paus...:) det går framåt :) känns jätte bra att PT:n har gett resultat, så det är verkligen inte bortkastat med pengar...:)

vad har ni pysslat med idag?

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Vad mysigt! :)



Naej det har varit lugnt idag.

La mig nyss i sängen och slocknade

och har sovit ett par timmar. Skönt med en powernap :)



Nu ska jag snart göra te, och sätta mig framför tven.

Vet dock inte om det är något att se. Annars blir det

nog senaste Arkiv X-filmen faktiskt :)

2008-09-01 @ 19:07:57
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0