wedding tickers

010905

Jag kommer inte ihåg ifall jag skrev ett inlägg den första september, men nu tänkte jag iaf skriva vad som är speciellt med det datumet....

Den första september 2005 så flyttade jag och min älskling ihop på riktigt och blev sambos...:) nog för att vi hade bott ilag före det, men det var då som vi skaffade en gemensam lägenhet första gången...:) så nu har vi varit sambos i över tre år..:) Och det känns hur bra som helst...:)

Det känns som om vi har kännt varandra hela livet, allt som oftast så vet vi vad den andre tänker eller tänker säga, vi kan fylla i varandras meningar, vi vet vad den andre gillar och inte gillar....
Jag känner min älskling bättre än någon annan känner honom.... han känner mej bättre än någon annan gör...
och det skrämmer inte mej det minsta...

Jag hoppas, vill och önskar att det alltid kommer att vara vi två....<3

Älskar dej nu, och föralltid min T...<3

Kommentarer
Postat av: Malin

ja hadd anmäla me ti 16:15 passe redan för na dagar sedan, men ja hamnar ti pissvasa imåron så ja kan int koma naaa... dessutom ha ja ga å vari förkyld över natten så sku kaaanske ändå int ha kuna koma... aaargh, hadd sitt SÅ framemot e...

2008-09-07 @ 14:26:20
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Oj, är det SÅ kallt i Finland nu? Här svettas man bara..



Jag hoppas också att ni får vara tillsammans happily ever after!!



2008-09-07 @ 19:02:46
Postat av: Laura

Och det var jag som skrev den förra kommentaren! Av någon anledning så kom inte mitt namn med..

2008-09-07 @ 19:03:26
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0