wedding tickers

Vet ni vad detta kan vara?

Mina händer eller fingrar ska man kanske säga har en tendens att domna bort...
Jag har haft det ett par år kanske 3 år, men det har varit borta emellan och jag har inte alls haft några som helst problem de senaste 4 månaderna och jag tänkte att det säkert beror på att jag har börjat träna...
Men ack så fel man kan ha då..:(

Igår var det tillbaks igen och det var helt hopplöst och jag känner av idag ännu att det är något skumt på gång i min vänstra handled..

Har ni haft något sådant?

Jag vet av några som har blivit tvungna att operera handlederna, men jag vet inte om detta är samma sak...

Blir galen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkt just skriv att du ska far å operer handleden, fö du kan ha för kort ledband eller så kan e va na förträngningar tär..

2008-10-20 @ 18:59:26
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Laura

Vad jobbigt det låter... Du borde kanske kolla upp det där? Kram!

2008-10-20 @ 20:43:32
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0