wedding tickers

trött!

Träningen idag på morgonen var inte alls bra.. dels för att det var jätte tråkigt och dels för att jag kände mej sjuk och helt konstig....:(
Detta resulterade i att jag har varit trött hela dagen och har haft/har en sjuk huvudvärk...:(

Blä blä blä!

Men jag ska ta det lugnt i kväll...:)
T har en kompis här och de har spelkväll...:P PS3 hoho, säger jag bara...:P
Får skylla mej själv när jag gick med på att köpa det...:P

Men nu ska jag läsa bloggar och snoka runt på internet...:)

Kommentarer
Postat av: Laura

Nej, jag tycker inte heller om om någon ändrar på ordningen här hemma. Det ska vara så som jag har bestämt det. :) Det låter som om din sambo är lite som Ahmets syster. Man hinner knappt spola toaletten innan hon är där och städar! Det om något är att gå till överdrift!



Lagom stökigt ska det vara, annars så försvinner trivseln. :)



Hur är det med dig? Du bloggar inte så ofta längre..

2008-10-11 @ 23:11:08
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0