wedding tickers

Träning på G...

Det är lördags morgon och jag har redan ätit frukost...:)

Jag och A ska nämligen å träna nu om en timmer...:) det är step och pump som gäller... vet inte om jag är riktigt för det men det går alltid att pröva och det är en ledare som vi inte ännu har haft...:)

Fick annars nytt träningsschema i går och jag trodde att det skulle vara värre än det såg ut, men man vet ju inte före man har prövat en tid...:) så få se om jag tar tillbaka detta efter en månad.. men jag tror inte det...:P

Dock var det pilates inbokad och jag är inte riktigt förtjust i det, men men...

Nej nu ska jag börja sätta på mej träningskläder!

ha d gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0