wedding tickers

Svar på en fråga!

Jag fick häromdagen en fråga om varför jag slutade vid fitness och vem som är min PT...

Nu tänkte jag ta och svara på det:

Varför jag slutade vid fitness kan vi börja med, jag kan nog aldrig säga att jag började nångång heller vid fitness om man tar det den vägen. Jag var ett par gånger dit, men brände propparna rejält sista gången jag var dit...
Jag och A var då dit, vi tänkte att vi skulle pröva på bodycombaten där, men det blev en väldans besvikelse...:(
Instruktören var helt världelös, hon visade inget, hon sprang bara fram och tillbaka där framme och ibland kunde hon ställa sig och prata med en av de som var på passet och som också är instruktör vid fitness.
De stod där och tog på varandras magar under timmer, nej det var nog den sämsta timmen jag någonsin har varit på...
hoho!
Utrymmen är det inget fel på!

Men sportis gym är mera hemma, där tar folk emot en med öppna armar, man känner sig välkommen direkt, det är ingen skillnad fastän du inte har de dyraste kläderna, fastän du inte har samma märke av allt, det spelar ingen roll, ingen tittar ner på en där... det är det som är så himla bra, och ett till stort plus är när det inte finns några män eller killar där utan det är ett gym för enbart tjejer och kvinnor!

Min PT heter Gun Nyholm.!

Vem är du som läser min blogg? är nyfiken på dej? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0