wedding tickers

Söndag...

Fantasifull rubrik, yes I know....:)

Gårkvällen blev väldans rolig...:) men det blir det alltid med S och M...:) tack för att ni är våra vänner...:)
Vi började kvällen med att vara hos dem, men då blev M och ja-a de flesta av oss lite hungriga så vi begav oss av hit till staden och sen avslutade vi kvällen här...

En massa skratt blev det ju när jag visade en blogg åt M...:) så nu har han något att läsa idag...:) haha! :P

Blev även meddlem på Facebook, som jag aldrig trodde jag skulle göra mej meddlem på, men ja-a där hänger jag nu då...

Idag så är jag nog lite trött, det blev två förrän man var  i säng... senare idag eller rättare sagt om två timmar ska vi börja fara iväg mot mina föräldrars på mat... skönt att inte behöva göra maten idag...:)

Ha d bra alla!


Kommentarer
Postat av: Carro VIBES

vad kul att höra att du hade kul igår kväll.



det hade jag med. puss

2008-10-05 @ 15:16:22
URL: http://vibed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0