wedding tickers

Skön söndag!

Ååh vilken skön dag det har varit, inte ett enda måste göra...:)
Det har varit underbart...:)

T har haft en kompis här och jag har mest slappat och läst, lagat mat och varit ute och hjälpt T med vedklyvning...
Och nu är klockan redan halv åtta och snart får man inse att det är jobb dag imorgon...:( Blä! Vill vara ledig nu...

Det jag kan konstatera att när jag har lite att göra på jobbet så vill jag inte dit så gärna, men när jag har det stressigt som sjutton då gillar jag det...:) Lite konstig man är!

Men snart så kommer AA:s nya avsnitt uppe på nätet så då har jag att titta igen...:)

Nu ska jag lyssna vidare på Idol framträdanden, de tycks ha fastnat rejält i hjärnan denna vecka....:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0