wedding tickers

Ny vecka, nya träningspass

Ja-a snart är det måndag och denna vecka blir det lite fler träningspass än förra veckan....
Men det tycker jag är bra, för när man har lätta veckan då blir man slapp och det gillar jag inte!

Så imorgon är det bodycombat...
På tisdag är det ett gympass med PT:n halv åtta på morgonen, och det ser jag framemot...:)
Sen senare i veckan nångång ska det bli ett till gym pass och sen en timmes länk/eller intervallträning i gymmet...
Åååh vad jag ser framemot denna vecka!

Nu ska jag gå och lägga mej så jag är pigg imorgon!

God'natt

Kommentarer
Postat av: Laura

Tack så mycket för din fina kommentar vännen! Förlåt att jag inte har svarat förrän nu, jag har inte riktigt orkat svara på några kommentarer alls överhuvudtaget den senaste veckan. Men tack så mycket för dina värmande ord! Kram!

2008-10-20 @ 18:06:56
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0