wedding tickers

lördag morgon

Som vanligt så vaknade man klockan 8... och det är lördagmorgon... hoho!

Nu har jag iaf ätit frukost, gröt blev det denna morgon och det var jätte gott och efteråt blev det faktiskt kaffe :)
tycker jag har börjat dricka kaffe ofta nu igen.. hmm...
nåja gott var det!

Igår var jag faktiskt till gymmet med A efter jobbet...:) var skönt! nu återstår ett pass till denna vecka, men jag vet inte om den blir av, har känt mej lite flunssig hela veckan...:/

Som jag tidigare skrev i går så kollade jag på Idol och det var Jenny som fick lämna... varför i viiida världen håller de kvar Jesper?????? han skulle ha behövt åka för länge sen..

Hoho!

juryn skulle behöva få rösta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0