wedding tickers

lördag igen!

Jisses vad veckorna går fort, det är ju helt otroligt...:/
T for just iväg, så jag är ensam hem strösta delen av dagen/kvällen...
Ville inte fara med, hmm..

Så nu har jag lite beslutsångest om jag ska åka in en sväng till stan och kolla in kläder eller om jag ska låta bli, det kan fort hända att om jag beger mej till stan så blir det ju att kosta en hel del och det skulle jag vilja undvika...
så vii får se om jag tar en slapp dag här hemma på soffan med boken och filmer...:)
Tror att det ligger nära till hands att det blir så och skönt skulle det också vara, inga måsten...:)

Men nu ska jag försöka få i mej en frukost oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0