wedding tickers

Lite förbannad...

Igår och idag fick vi en massa räkningar från vårt sk. nya försäkringsbolag som vi bytte till för nån vecka sedan...

Men nu ångrar jag bytet, vi har fått precis alla försäkringar som vi tog att betala i nästa månad den 14.11-17.11, jisses det kan försäkringsgubben bara glömma... T får nog ringa och ta ett snack med honom i morgon..
För jag sätter inte ut 670 € på försäkringar på en gång och då har man ju andra räkningar än försäkringar också... hoho säger jag bara!

Så nu är jag smått förbannad... men men!

Kommentarer
Postat av: Josephine

jo tack, min PT är faktiskt skitsnygg, lika gammal som jag är supertrevlig, så jag klagar inte:) Jag har nu 6ggr, o sen ser jag om jag vill fortsätta.. :)

2008-10-16 @ 20:29:05
URL: http://mumintroll84.blogg.se/
Postat av: Laura

Det var en ganska saftig summa... :O

2008-10-16 @ 22:58:54
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0