wedding tickers

Konstig...

Blä vad jag känner mej konstig...
Gnällig, dåligt humör, sjuka ben och allmänt slut är hur jag känner mej just nu...:(
Har just druckit kaffe så jag hoppas att det skulle bli bättre...:)

Tror att träningen var väldigt effektiv idag, det är det som har tagit knäcken av mej tror jag, för jag är vääldans sjuk i benmusklerna..
Hoppas att jag inte får så himla mycket träningsvärk i morgon för det är aldrig roligt...:(

snart kommer Idol och jag undrar vem det blir att lämna tävlingen denna gång.. hoppas Kevin får stanna kvar!

Kommentarer
Postat av: Malin

jo 16:15... Men hör åv er nagang i tid imåro hur ni mena gör. Ska vi säg en 6-7?

2008-10-24 @ 18:17:02
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Kyllä sopii.. Eftersom temat e "Abba" så tror ja int Johan P klarar he så bra, å för övrigt så tycker ja att han e skit på ti sjung. Men han får väl äntå massa röster åv småflickona. Ja tror e var en kar.. Men så läng anna, kevin å alice e kvar så e ja nöjd! Vem tror tu?:)

2008-10-24 @ 18:26:00
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0