wedding tickers

Ja träningen då...

Hittills denna vecka har det bara blivit ett pass fastän det skulle behöva vara två vid detta laget, men imåndags hann jag inte för då planerades Idol resan för fulla muggar...:)

Men igår var A och jag till gymmet och körde, jag hade mitt armpass och mot slutet så klämde jag skinnet mellan tummen och pekfingret på en vikt och det tog så armadis sjukt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen...

Så det blev väldigt blå och sväld och jag trodde blodet skulle spruta men det gjorde det inte... som tur... men det var jobbigt att köra hem för jag kunde knappt röra fingret...
Idag har det varit bättre men när jag skriver och håller i en penna tar det sjukt...:(

Imorgon är det tänkt att vi skulle ta gympass 2 för denna vecka och då ska jag köra ben, rygg och mage... jag tycker att benpasset är hundra gånger värre än armpasset...
Fy tusan vad man blir sjuk i kroppen efter det...:/

Nej nu MÅSTE jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0