wedding tickers

I hate....

Jag hatar måndagar, de är inte alls min vän...:(
Blä blä blä för måndagar...:(

Men som tur så är det just tisdag och då är allt mycket bättre...:)

För det första så somnade jag inte alls i går kväll utan låg och vände och vred på mej fram till efter ett...:( så jag har lidit av en huvudvärk hela dagen...:( känns inte alls bra!

Egentligen skulle jag ha varit tvungen att fara i väg på bodycombat också men jag avbokade när mitt huvud bultade så, tänkte att jag tar en promenad i stället när jag kommer hem...

Sagt och gjort men det blev inte en promenad utan en länk... och en intensiv en också... men det kändes bra i efterhand...:)

Nu är jag dö trött och skulle väl egentligen behöva krypa under täcket, men klockan är ju bara strax efter åtta så jag har inte mage att krypa till sängs denna tid och dessutom är T inte hemma ännu...:(
Han jobbar från 12-20 denna vecka!

Men nu ska jag dra vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0