wedding tickers

Gymmet

Imorgon är jag som sagt ledig och det är A också så vi bestämde oss för att åka iväg till gymmet och träna, så någon sovmorgon blir det inte...:)
För klockan tio ska vi vara vid gymmet har vi bestämt...:)

Ska bli skönt att göra något, denna vecka har vi haft lätta veckan och man märker att man börjar slappa efter, det känns inte bra...:(

Förra veckan när vi hade hårda veckan var det jätte bra, för då var man igång nästan varje dag och det var en kick och man kom iväg...

Så slutsatsen är att man borde träna varje dag...:P åtminstone fem dagar i veckan och då måndag till fredag och ha lördag och söndag ledig.. det skulle ju vara toppen!

Men det skulle ju kosta en slant förstås också ifall man använder gymmet och passen varje gång... men jag kan ju inte klaga på priset vi har från jobbet.. 2 € för varje gång vi far på ett pass eller i gymmet, så jag kan nog inte säga att det är dyrt, 2 € är nog ingenting om man jämför med vad andra kan hamna att betala för priser...

Nu tror jag att jag ska borsta tänderna och sen krypa under täcket och så ska jag läsa en stund och sen sova...:)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0