wedding tickers

Gud vilka dagar...

Jisses vad de senaste dagarna har varit stressiga, därav min bloggtorka...:(

Men nu kanske det börjar reda upp sig får jag hoppas... idag mådde jag riktigt dåligt för att jag hade stressat så mycket som jag har gjort dessa dagar...
Det är inte alls roligt att ha dendär stress känslan att man inte räcker till, man hinner inte med vad man borde och man har hur mycket som helst att göra här hemma och på jobbet... blä blä blä för den...

Vad som har gjort mej stressad dessa dagar är Idol, Idol biljetterna, stockholm, hotell och alltmöjligt som hör till.. men igår kväll halv tio så blev allt ÄNTLIGEN bokat så det känns jätte skönt!
Så nu har vi Idol biljetter, flyg biljetter och hotell ordnat så nu är det bara att vänta på december då...:) känns skönt att ha något att vänta på...:)
Resan blev inte direkt billigt, men inte dyrt hellre, och flyget var billigt så det var skönt :) ska bli skönt och bekvämt och roligt att flyga...:)
Har ju inte flygit så många gånger i mitt liv och aldrig tillsammans med min T...

Så nu ikväll är jag inte alls lika stressad längre, har varit till Sesam och ätit från jobbet för en arbetskompis fyllde 50 år så vi var ut med henne på mat, och oj vad gott det var...:)

Nu ska jag fortsätta!

Kommentarer
Postat av: Malin

så du fick tom me de nu tå?

2008-10-30 @ 16:17:31
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0