wedding tickers

Freeeeeeeeeeeeeedag

Yes idag är det fredag och som man har väntat...:)

Sitter som bäst på jobbet nu och väntar på material.. så jag tänkte jag kan slänga ner några rader...:)

Igår så var det ju gymträning som stod på programmet... och det var benpass som gällde och det var jobbigt, benen är alltid jobbigt att ta det blir aldrig lätt...:(
Men idag har jag ingen träningsvärk, förra veckan hade jag ju flera dagar efteråt så det har ju gått framåt...:P

En negativ sak nu är att jag har två pass kvar denna vecka att träna och det är bara tre dagar kvar av denna vecka... det är jobbigt...
Det är inte alls bra när måndagens pass föll bort, för nu lider man hela veckan av det...:(
Så jag får minsann ligga i nu i helgen, ett stort problem är att det inte finns några lediga platser på bodycombat nu så det blir problem för jag vill ju inte och springa två gånger...

Hoho vilket dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0