wedding tickers

enklare...

Jag har märkt på senaste tiden att det var mycket enklare och roligare att ha något att se framemot och få räkna ner till datumet...
Som när vi skulle till lappland, vi hade bokat det ett halvt år på förhand och det var roligt att ha något att se framemot...

Nu har vi eller jag inget inplanerat som är roligt... kanske man borde åka bort på en liten tripp... Som sagt så har jag känt mej nere på senaste tiden... vet inte riktigt vad som är problemet, men jag är deppig!

Nu i efterhand så vet jag att lapplands resan var väldigt bra för mej, för där var jag helt avslappnad och tänkte inte alls och var helt borta här från staden och det var hur skönt som helst...

Det som tog ned mej på jorden igen var när jag kom till jobbet måndagen efter 10 dagars semester och insåg att jag måste göra om allt som min jobbarkompis hade gjort, och det tog mej två och en halv dag, det var det som tog musten ur mej, då fick jag verkligen nog av jobbet som jag annars har gillat...
Sen tog PHT resultatet upp mej till skyarna, och sen en dag senare så försvann det till under marken igen och så har det varit nu en vecka...

Ja-a var är glädjen?

Nu ska jag försöka hitta något att längta till så allt blir bättre och den grejjen måste komma före sommaren för dit kan man inte börja längta ännu då får man nog något fel....:(

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag är precis likadan! Jag måste också ha något att se framemot hela tiden, annars så blir vardagen så tråkig. Konsten är att hitta små vardagliga saker att se framemot, bullbak eller en mysig filmkväll kanske? :)

2008-10-06 @ 01:42:07
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0