wedding tickers

Blä!

Ja-a ner jag skrev igår att jag kände mej stressig och konstig så tror jag att allt hade sin grund till hur jag sen blev när det var dags att sova...:(

Jag fick konstig mage och började må dåligt och det ledde till att jag inte alls fick någon sömn utan låt vaken och vände och vred mej...:(
Så till sist satte jag mej och läste men jag blev absolut inte trött...:(
Men till sist somnade jag klockan fyra av utmattning och vaknade sen halv åtta och sen var det färdigt...
Och nu är jag hur trött som helst mår konstigt och illa...

Har försökt att läsa så jag tänker på annat, men det lyckas inte så bra!

Jag som hade stora planer för dagen...:( och nu blev inget av, usch vad jag hatar detta!

Jag skulle ju träffa H på stan idag för att shoppa lite och prata av oss, för nästa vecka åker hon på semester till Australien.. så det fick jag hoppa över.
Och ikväll skulle vi till T och M för att äta gott och dricka vin.. och det blir inte heller av!

Varför ska man vara sjuk när man inte alls vill det?

Kommentarer
Postat av: Laura

Stackare... Vad jobbigt att ligga vaken så länge ofrivilligt.. Hoppas att du kryar på dig snart! Kram!

2008-10-25 @ 15:41:30
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0