wedding tickers

Avon

Kommer inte ihåg om jag har berättat att jag säljer Avon produkter... men hur som helst så har jag nu ångest...

Jag har funderat hit och dit och tillbaka och ännu mera... men jag funderar på att sluta sälja produkterna och att ha partyn... orsaken är inte produkterna utan att jag inte har lust och inte riktigt tid att engagera mej fullt ut...

Känner att jag lägger ner för lite tid nu och mera hinner jag inte sätta ut på det... iallafall inte nu.. kanske om några år...

Jag har fått en massa produkter gratis så mitt skåp är överfullt, men ja-a jag överlägger nog att sluta sälja och börja köpa produkter i affären istället... som alla andra.. och så finns det internet...

Så jag tror att min sista beställning blir i oktober månad och sen får det vara slut och bra för min del ett lååååååångt tag framöver, kanske helt och hållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0