wedding tickers

Vilken tur vi hade...

Jag gjorde det som man inte skulle få göra....
Jo, jag kollade vad flyget skulle kosta om man beställde idag..
Man borde ju inte göra det ifall det skulle visa sig att det är mycket billigare nu än då vi beställde...

Men så var inte fallet nu, istället var det andra vägen...
När vi beställde så fick vi flyg vasa-arlanda-vasa för två personer för 240 € och idag när jag kollade skulle det vara 781 € för samma sak...
Alltså kan vi ha haft mera tur???

Det har ju blivit många gånger dyrare...

Men nu borde jag inte kolla någon mer gång...

Kommentarer
Postat av: Laura

Verkligen bra att ni bokade biljetterna tidigare!! ;) Det var ju en ganska stor skillnad prismässigt... :)

2008-11-30 @ 23:39:45
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0