wedding tickers

Vila!

Det blev nog så att jag inte åkte iväg till gymmet... efter många om och men så bestämde jag mej för att inte riskera att få tillbaka min förkylning som för övrigt aldrig vill ge med sej,...:(
börjar bli trött på att ständigt gå och snyta mej och hosta!

Men nog ska det väl bli bättre!

Så när jag slutade jobbet åkte jag hem och slog mej ner på soffan med boken och efter ett tag så somnade jag och sov nästan en timme, och det var hur skönt som helst!

Nu sitter jag framför brasan och det är varmt och skönt, det är över 7 minus grader här och det är svin kallt om man sätter foten utanför dörren....:( vintern är på gång på allvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0