wedding tickers

Varför till kvällen?

Nu är det kväll och min förkylning blir helt hopplös till kvällen, man är som tillbaka på ruta ett och man känner sig inte alls bättre... det känns inte alls bra...:/

Hur länge ska detta hålla på, detta är min tredje dag och jag har nog! Jag vill kunna vara ute och göra något, träna, hoppa runt här hemma.. allt möjligt...

Nu ligger jag och hostar och snyter mej hela tiden och håller på att få spunk,,,,;/

Blä blä blä!

Min älskling var jätte gullig idag när han hade varit och handlat lite, då hade han köpt choklad åt mej och det var hjärtformade, och så hade han köpt några dacapo stånger för jag sa här i veckan att oj vad det skulle vara gott med dacapo... och så köpte han en tidning också... han är så bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0