wedding tickers

Vad klarar inte killen?

Jisses vad Kevin rockar... det finns ju inget som inte den killen klarar av...:)
Han är grym som bara den och hans utseende är det ju heller inget fel på..:P

Undrar vem som åker ikväll för ikväll så har alla varit bra... det är så hårt ikväll. Temat har varit kanon, kanske för att jag också är en ganska rock tjej... hmm..

Jag har ångrat mej om att jag tror att robin b åker, för han ska vara kvar, han körde stenhårt ikväll, och man såg hur mycket han hade lagt ner på detta....

Ja-a jag tror det blir annna eller robin e....

men om en timme vet vi svaret...
Bara det inte är Kevin så är jag nöjd...

Kommentarer
Postat av: Laura

Idolberoende eller? :P



Jo, jag håller med om att Närpesdialekten är den som har rykte om sig att vara den mest svårförståeliga i hela Svenskfinland, men det språkprovet som de hade på den sidan var inte sååå konstigt, så jag valde Korsnäs istället. :) Men jag kan lova dig att Krombidialekten inte heller är så lätt att förstå för sydfinlandssvenskarna. Jag förstår ju, men många andra kan ha svårt med den. :)





2008-11-07 @ 23:02:15
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0