wedding tickers

Vad grymt!

Som sagt så hade jag benpasset med rygg och mage också idag...:)

Och sjutton vad jag gav järnet...! Jag lade på vikter som aldrig förr och var taggad till tusen...:)
Det var super kul!

Så nu väntar jag med spänning på tisdagen då vi får nytt gymprogram! undrar vad hon har satt för något åt oss?
Det är så spännande!
Tänk så tokig träningsmänniska man har blivit, det är inte riktigt klokt!

Om en vecka så har dessa PT månader gått, och ibörjan tänkte man att hur i vida världen ska man klara sådär många månader, och se nu så bra det har gått!

Jag är taggad till tusen och jag tror att min träningsmani kommer att fortsätta också :)

Jag har som mål att åtm två gånger i veckan helst flera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0