wedding tickers

Trötter

Godkväll!

Egentligen skulle jag ha behövt ligga i sängen för minst en timme sen, men som ni ser så är jag fortfarande här...:P
Var ska detta sluta?
Funderade på att bara jobba ett par timmar imorgon, dvs två timmar...:P
Måste se hur jag gör egentligen...

Ikväll så har vi varit till grannstaden en sväng och så när vi kom hem har jag suttit med försäkringar och klurat ut hur göra osv... Det var skoj...:) hihi!

Imorgon är det fredag och det är hur skönt som helst, Idol kommer imorgon kväll och det är mycket roligare att följa med när man vet att man får se finalen live...:)
Så det får man inte missa :)

Men nu MÅSTE jag börjar göra mej klar för natten...:P

Kommentarer
Postat av: Christian Andreasson

Hej!

Var vänlig kolla din inkorg på TraningsProfilen.se



Du har tyvärr inte uppnått våra kriterier för att få din blogg synlig på BloggToppen.



MVH Christian (Amin)

2008-11-07 @ 08:25:09
URL: http://metrobloggen.se/Christian Andreasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0